نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
به همین راحتی؛ خداحافط مارکیزیو!

به همین راحتی؛ خداحافط مارکیزیو!

 

سرانجام عصر غم‌انگیز وداع کلودیو مارکیزیو هافبک وفادار یوونتوس پس از یازده فصلِ پر خاطره با بیانکونری‌ها فرا رسید. پس از جدایی جانلوئیجی بوفون سنگربان افسانه‌ای سیاه و سفیدپوشان و انتقال استفان لیختشتاینر دیگر عضو قدیمی بانوی پیر، خبرهای امروز رسانه‌های ایتالیا حاکی از تصمیم این بازیکن برای ترک تورین است.

 

Sportmediaset، Gazzetta dello sport و La Stampa امروز با اشاره به صحبت‌های استفانو مارکیزیو پدر و مدیربرنامه‌های کلودیو مارکیزیو، اخبار هفته‌های اخیر در خصوص جدایی این بازیکن را تأیید کرده‌اند.

 

این اخبار با اشاره به قرارداد این بازیکن تا سال 2020، به نقل از پدر مارکیزیو از جدایی دوستانه او با یوونتوس در هفته‌های آینده خبر داده‌اند و مدعی شده‌اند با آمدن امره جان و برنامه‌های مکس الگری برای فصل بعد به نظر می‌رسد، شماره 8 یووه همچون فصل‌های اخیر شانسی برای حضور در ترکیب اصلی یووه ندارد.

 

بعد از مقاومت این بازیکن در فصل گذشته و اعلام پدر او مبنی بر عدم علاقه کلودیو در خروج از جمع بیانکونری‌ها در فصل گذشته، به نظر می‌رسد این بار مارکیزیو مصمم است و به زودی پس از دیدار با مسئولان یووه، تصمیم نهایی‌اش مبنی بر خداحافظی از یوونتوس را به صورت رسمی اعلام خواهد کرد.

 

کلودیو مارکیزیو که زاده شهر تورین است، محصول آکادمی فوتبال باشگاه یوونتوس است. هافبک 32 ساله یووه که همواره یکی از بازیکنان کلیدی و محبوب بیانکونری‌ها بوده، در فصل گذشته سومین کاپیتان بانوی‌ پیر بوده. مارکیزیو همچنین سابقه 55 بازی برای تیم ملی ایتالیا را نیز در کارنامه خود دارد. از باشگاه فوتبال نیویورک‌سیتی در لیگ ام. ال. اس ایالات متحده آمریکا به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی این بازیکن برای ادامه دوران ورزشی‌اش نام برده می‌شود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: